18 Haziran 2009 Perşembe

Kolay ıslak kek


evimizde herkes tarafından sevilen benim içinde en kolay en pratik kektir çokta lezizdir :)

malzemeler:
-3 yumurta
-2.5 su bardağı un
-4 çorba kaşığı kakao
-yarım su bardağı sıvı yağ
-1 paket şekerli vanilin
-1.5 paket kabartma tozu
-2 su bardağı toz şeker
-1 su bardağı süt

yapılışı:
yumurta ve şeker bir güzel çırpılır.sonra yağ eklenir daha sonra süt ve kakao eklenir (asıl tarifinde bu karşımından 1 su bardağı alınır ve kek piştiğinde üstüne dökülür fakar ben içinde çiğ yumurta olduğundan dolayı ben almadım 2 su bardağı sütü nesquik ile karıştırıp döktüm çokta leziz oldu ) un vailin kabartma tozu eklenir hepsi çırpılır 180 derecede pişirilir :) çıktıktan 5 dk sonra dilerseniz karışımdan bir parçayı dilersen,z nesquikli sütü dökün :) afiyet olsun.. :)

Hiç yorum yok: