17 Haziran 2009 Çarşamba

İlk şeker hamurlu pastam.. :)


Ne zamandan beri yapmak istiyordum eşimin doğum gününe yapmak kısmet oldu :) benim pek içime sinmedi (özellikle şekli) ama yiyenler bayıldı :D

pandispanya için:
6 yumurta
6 fincan şeker
6 fincan un
1 paket kabartma tozu

iç malzemesi:
1 paket pasta kreması (aslından kendim yapıcaktım ama son anda üşendim ve hazır kullandım :)
10-15 tane orta boy çilek

Şeker hamuru (isterseniz hazır kullanabilirsiniz ben kendim yaptım ama sonradan pişman oldum açıkçası :D)
-70 gr su
-80 gr glikoz
-1kg pudra şekeri
-15 gr toz jelatin
-gıda boyası(ben kırmızı kullandım)
bir tencere suyla jelatini erit tamamen eriyince glikozu ekle.tüm malzemeler eriyince ateşten al.oudra şekerini ekle ve yoğur.
bu tarifi internette buldum fakat nereden aldım hatırlamıyorum :(

2 yorum:

pembe düşler dedi ki...

ımh ımh ımh mükemmel olmuştu ya tadına doyamamıştım şekil önemli değil xD

emre555 dedi ki...

hatırlıyorum bu pastanın yapılım aşamalarında dakika dakika fotograflarını. hehehe