8 Temmuz 2009 Çarşamba

İlk Barbie Pastam :)


yapmayı çok istediğim barbie bebekli pastanın ilk denemesi yeğenim eceme kısmet oldu :) çok isteyerek ve özenerek yaptım :) eceminde sürekli telefon tacizi altında pastanın yapımını bitirdim , zaten bu pastayı yapacağımı ilk söylediğimde "hala hergün bloguna gireceğim diye sevinç çığlıkları atmaya başladı :) annesinden aldığım duyuma göre hergün sitemi ziyaret edip pastanın resmini koyup koymadığımı kontrol ediyormuş :D.Pastam ilk denemeye göre çok güzel oldu bence :) yardımlarından dolayıda evdeki prensesimede çok teşekkr ediyorum :) süslemelerde çok yardımcı oldu :) beni en çok mutlu edende bugün ecemin gözlerinde gördüğüm sevinçti :)
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN ECEM !!:)



2 yorum:

FİLİZ'CE dedi ki...

ay pardon ya ecem yeğeninmiş..pastada muhteşem olmuş,ben hazır sandım..ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim :) böyle yorumlar alınca emeklerime değdiğine gerçekten inanıyorum :))