8 Temmuz 2009 Çarşamba

Ecemimin Doğum günü..

ecemin doğum gününde sevgili zeynebimin ve sevgili burcumunda emeklerini göz ardı etmek istemedim en az benim kadar yorulmuşlar :D o kadar taşınma telaşının içinde kolilerin üstünde harika bir doğum günü geçirdik :) şimdilik sadece resimlerini çekebildim en kısa zamanda tariflerinide alıp yayınlayacağım :)
Müthiş peynirli poğaçalar,peynirli kabaklı börek,zeynebin meşhur kurabiyeleri,zeytin yağlı dolma:)
Zeynebimin meşhur ıspanaklı böreği :)


Sevgili Burcucuğumun patates salatası :)

Barbie serinliyorken :)


Benim minik tontişim,Doğum günü çocuğu Ecem,Pamuk prenses Funda :)

6 yorum:

FİLİZ'CE dedi ki...

ecemin doğum günü kutlu olsun,nefis şeyler hazırlamışsın annesi..ellerine sağlık.sevgiler..

Arzu dedi ki...

Ecem'in doğum gününü kutlarım
Nice güzel yaşlara
Bahtı güzel olur inşallah

bu arada yegenin için yaptığın hazırlıklar super.
Tebrik ederim

valla ilk pasta için müthis bir başarı
Başarının devamını diliyorum

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim :) beğenilmesine çoooook sevindim :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ecemin doğum günü kutlu olsun pasta süper olmuş canım ellerine sağlık mamalarda nefis gözüküyor:))

Unknown dedi ki...

teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Teşekkürker
Film izle