24 Şubat 2011 Perşembe

Meyveli Pasta


öncelikle kolay pandispanyadan bahsetmek istiyorum bunun için lezzet sahnesi'ne çok teşekkür ediyorum bu kadar pandispanya denedim ama bu kadar mükemmel olanını yapmamıştım ölçüler pastanın büyüklüğüne göre değişiyor.benim vereceğim tarif 24 cm çapında bir kalıba göre

kolay pandispanya:
-4 yumurta
-4 türk kahvesi fincanı şeker
-4 türk kahvesi fincanı un
-2 yemek kaşığı sıvı yağ
-2 yemek kaşığı sıcak su
-1 paket kabartma tozu
-1 paket vanilin


işin püf noktası şeker ve yumurtayı 5 dakika boyunca çırpmak ve fırında pişerken kapağı açmamak.


Krema:
-1 paket labne
-1 paket
süt kreması
-2 kaşık pudra şekeri(isterseniz daha fazla koyabilirsiniz kendi damak zevkinize kalmış)

Ben meyve olarak çilek kullandım ama ananas ve muzlada harika oluyor...

Hiç yorum yok: